
Котушка Нельма КП-114-М1
- Немає в наявності
3 500 ₴
- +380 (93) 045-87-77
- +380 (66) 043-87-77
Котушка Нельма КП-114-М1
Котушка Нельма КП-114-М1 - результат модернізації інерційної котушки Нельма КП-114. Відмінності від базової моделі: модернізований гвинт АТ, новий гвинт осьового пригальмовування, покращена гайка шпулі, лючок для догляду за переднім подшипгиком без необхідності розбирати котушку, переставляти гальмівна колодка.
Котушка застосовується практично для будь-яких видів лову. Діаметр барабана 114 мм, маса 215 р. Котушка має запатентований аеродинамічний гальмо, що дозволяє усунути головний недолік інерційних котушок - трудомісткість освоєння і невисоку дальність закидання легких приманок. Вбудований оригінальний колодкове гальмо дозволяє рибалці застосувати найбільш доцільний для поточної ситуації спосіб виведення - від форсованого силового до вельми делікатного.
Шпулі котушки виготовляється з авіаційного алюмінієвого сплаву Д16Т, який відрізняється тим, що будучи високоміцним не є крихким. Корпус формується із сплаву Д16, що перебуває у м'якому стані, після чого гартується і протачивается з високою точністю. Корпус покритий плівкою окису алюмінію (анодне оксидування), поверх якої нанесений шар емалі гарячого затвердіння. Втулка корпусу виточена з міцної, але пластичної сталі, покрита захисним шаром цинку. Собачка і важіль вирізані з ударопрочной пружинної сталі, загартовані і покриті нікелем.
Стопор зворотного ходу - вісь храпового колеса виточена з вуглецевої сталі, западини на ній виготовлені фрезеруванням, деталь загартована і покрита нікелем. Храпове колесо вирізано з ударопрочной пружинної сталі і покрита шаром нікелю. Важіль і собачка вирізані лазером з ударопрочной пружинної сталі, загартовані і покриті захисним шаром нікелю. Конструкція антиреверса така, що він зберігає працездатність при попаданні піску, при цьому розбирається для чищення і змащення без застосування інструментів.
Маточина вузла підшипників виготовляється з дюралю точінням на високоточному верстаті. Вісь шпулі виготовлена з інструментальної вуглецевої сталі і покрита захисним шаром цинку. Застосовані підшипники 5-го класу точності, деталі яких виконані з нержавіючої сталі. Порожнина підшипників закрита гальмівний шайбою, яка запобігає потраплянню в підшипники навіть дрібного пилу і дозволяє короткочасно обполіскувати котушку в чистій воді.
Рукоятки точені, виконані з високоякісного текстоліту. Осі рукояток виточені з інструментальної вуглецевої сталі, загартовані, і покриті цинком. Для усунення відблисків на поверхні цинку нанесено молибдатное чорніння.
Конструкція аеродинамічного гальма запатентована, патент на винахід №2265329. Гальма складається з лопатей на задній щоці шпулі, секторних отворів в корпусі і перфорованого шибера, що змінює витрату повітря. Аеродинамічний гальма гальмує шпулю з того ж (квадратичним) законом, що і принада в польоті. Шибер виготовлений з Д16Т, покритий шаром окису алюмінію і емаллю гарячого затвердіння. Гвинт шибера виточений з високоміцної вуглецевої сталі, гайка – з латуні. Деталі покриті захисним шаром нікелю. Особливо ефективна робота гальма при забросе легких парусящих приманок.
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 3 500 ₴